Beste (nieuwe) Acteon medewerkers,

26-6-2018

Na het faillissement van Verian is het een roerige periode geweest voor vele medewerkers en cliënten. Inmiddels zijn er al zo’n 150 medewerkers gestart bij Acteon Thuiszorg. Hierdoor hebben deze medewerkers en cliënten duidelijkheid en zekerheid gekregen voor hun baan en hun zorg. We zijn verheugd dat jullie ons het vertrouwen hebben gegeven dat we er samen iets moois van gaan maken in de toekomst. Jullie behoud van baan en arbeidsvoorwaarden, de cliënten hun bekende zorgverlener en wij een boel nieuwe collega’s waar we mee samen gaan werken. We hebben vertrouwen in onze gezamelijke toekomst en heten jullie van harte welkom !!

 

Met vriendelijke groet,

 

Hein Wiekart

Algemeen directeur

Aan de zorgverleners van Verian,

30-05-2018

Aan de zorgverleners van Verian, Ben jij zorgverlener van Verian en wil je bij je cliënten blijven werken via Acteon Thuiszorg? Dit kan!

 

Welke voorwaarden?
Zorgverleners van Verian zijn welkom bij Acteon Thuiszorg om over te komen samen met hun huidige cliënten. Acteon Thuiszorg garandeert dezelfde arbeidsvoorwaarden in uren, salaris en dienstjaren. Per 1-4-2018 hanteert Acteon Thuiszorg de nieuwe verbeterde CAO schaal: Hulp bij het Huishouden.

 

Welke cliënten?
Acteon Thuiszorg draagt zorg voor het behouden van de bestaande koppeltjes cliënt en zorgverlener.

 

Hoe?
Acteon Thuiszorg organiseert informatiebijeenkomsten. Hierin wordt informatie gegeven over wat Acteon Thuiszorg kan bieden voor Verian zorgverleners. Schrijf je bij voorkeur in voor één van de bijeenkomsten via info@acteonthuiszorg.nl. Je kunt kiezen uit verschillende data, plaatsen en tijdstippen:

 

Groesbeek
Cultureel Centrum De Mallemolen Kloosterstraat 11 6562 AT Groesbeek
Dinsdag 5-6-2018 16:00 uur of 18:00 uur

 

Nijmegen
thiemeloods Leemptstraat 34 6512 EN Nijmegen
Woensdag 6-6-2018 16:00 uur of 18:00 uur
Maandag 11-6-2018 16:00 uur of 18:00 uur
Dinsdag 12-6-2018 17:00 uur

 

Wijchen
Verploegen Party- en Congrescentrum Woeziksestraat 100 6604 CM Wijchen
Donderdag 7-6-2018 16:00 uur of 18:00 uur

 

Druten
D’n Bogerd Van Heemstraweg 53 6651 KH Druten
Woensdag 13-6-2018 16:00 uur of 18.00 uur

 

Overtuigd?
Mocht je al weten dat je bij Acteon Thuiszorg aan de slag wilt? Neem dan alvast de volgende spullen mee naar de bijeenkomst:
• Kopie ID
• Kopie laatste salarisstrook
• Kopie laatste arbeidsovereenkomst Verian
• Overzicht van de cliënten waar je nu werkt (naam, adres, werkdag en tijd)
• Ingevuld loonheffing formulier

 

Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je ons vanaf 8.30 uur tot 17.00 uur bereiken op 024-3651630. Natuurlijk mag je ook mailen naar info@acteonthuiszorg.nl.

Vakantiekrachten gezocht!

7-3-2018

De zomer lijkt nog ver weg, maar Acteon Thuiszorg is al begonnen met de nodige voorbereidingen. Wij zijn op zoek naar enthousiaste vakantiekrachten die in de zomer onze vaste krachten willen vervangen. Meer informatie lees je onder het kopje vacatures. Ken jij iemand? Of ben je zelf geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag je sollicitatiebrief en CV. Je mag dit mailen naar werken@acteonthuiszorg.nl

Cuijk, Grave, Mill & St Hubert

9-1-2018

Vanaf 1 januari 2018 heeft Acteon Thuiszorg een nieuwe samenwerkingsovereenkomst met een aantal nieuwe gemeentes. Het gaat om de 3 gemeentes Cuijk, Grave, Mill & St Hubert.

Zorgcollectief

3-12-2017

Ook dit jaar Acteon Thusizorg haar medewerkers een korting aanbieden op de zorgverzekering. Dit loopt via een collectief en is heel gemakkelijk geregeld via een speciaal ingerichte webpagina. Je kunt de pagina vinden op https://acteon.bedrijfsvergelijker.nl of op onze eigen website. Er is een ruime keuze zodat er altijd iets is voor jouw specifieke situatie.

Acteon Thuiszorg is verhuisd

7-7-2017

Helaas moest er afscheid genomen worden genomen van de Einsteinstraat.  Per 7-7-2017 is het hoofdkantoor van Acteon Thuiszorg gevestigd in hartje Nijmegen. Ons nieuwe adres is Keizer Karelplein 32 L.

Acteon zoekt vakantiekrachten

4-7-2017

Vakantiekrachten
We kunnen nog wel wat extra vakantiekrachten gebruiken. Dus: kent u iemand die van aanpakken weet en ons in de zomer wil komen versterken? Dan kan zij of hij  zich melden via werken@acteonthuiszorg.nl.

De gemeente Nijmegen start met resultaatgericht werken

31-5-2016

De gemeente Nijmegen start per 1 juni met de nieuwe werkwijze: resultaat gericht werken. Resultaat gericht werken betekent dat er geïndiceerd wordt op taken en niet meer op vaste uren. Nieuwe indicaties en herindicaties zullen per 1 juni via resultaat gericht werken worden geïndiceerd.  Het doel is om alle lopende indicaties om te zetten voor 1 januari 2017. Extra informatie is te lezen in de brochure die hieronder is toegevoegd of via de site van de gemeente Nijmegen https://www.nijmegen.nl/

Vanaf 1 december gaat men in de gemeente Beuningen over naar een algemene voorziening

16-11-2016

Vanaf 1 december wordt het PGB voor de huishoudelijke hulp omgezet in een indicatie voor een algemene voorziening en of u in aanmerking komt voor deze algemene voorziening. De gemeente heeft u geïnformeerd welke veranderingen dit met zich meebrengt. Indien U uw huidige hulp wil behouden dan kunnen zij in dienst treden bij Acteon Thuiszorg. Wij regelen dit graag voor u, met of zonder uw huidige hulp.  U kunt contact opnemen met ons kantoor in Nijmegen op 024- 3651630 en vragen naar Erwin van Buren (tussen 08:30 en 14:30) om alles makkelijk in te regelen.

 

Cliënten welke overgaan naar de algemene voorziening

Vanaf 1 december gaan de meeste cliënten in Beuningen over naar een algemene voorziening. Acteon gaat voor alle huidige cliënten 2,5 uur per week inplannen. Indien u hier van af wilt wijken kunt u contact opnemen met ons kantoor in Nijmegen op 024- 3651630 en vragen naar Erwin van Buren (tussen 08:30 en 14:30) om alles makkelijk in te regelen.

 

Voor extra informatie verwijzen wij u door naar de site van de gemeente Beuningen via https://www.beuningen.nl/Wonen_leven/Zorg_in_Beuningen.