Acteon thuiszorg neemt deel BrabantZorg over | Acteon Thuiszorg

27-12-2023

Vanaf 1 januari neemt Acteon Thuiszorg een deel van de huishoudelijke zorg over van BrabantZorg uit Oss. BrabantZorg heeft zich niet ingeschreven op de aanbesteding 2024 voor de huishoudelijke hulp in de gemeentes Oss, Meierijstad, Maashorst en Bernheze. De medewerkers en cliënten worden overgenomen door 3 partijen waardoor de zorg zoveel mogelijk kan doorgaan. Wel verwachten de overnemende partijen dat de arbeidsmarktkrapte door het stoppen van BrabantZorg verder op zal lopen. In goed overleg met de diverse gemeentes zullen we de dienstverlening zo soepel mogelijk voortzetten.

Update Corona | Acteon Thuiszorg

23-3-2022

Beste cliënten en zorgverleners,

 

Leven met corona

Met ingang van vandaag (23 maart 2022) vervallen bijna alle corona maatregelen.

Toch is corona niet weg en daarnaast werken wij met kwetsbare doelgroepen.

Hier willen we bewust mee omgaan. We willen je dan ook vragen de volgende regels na te leven:

 

Klachten

Heb je klachten die passen bij corona: blijf thuis en doe een zelftest.
Is de uitslag positief? Dan mag je weer aan het werk, als je de laatste 24 uur klachtenvrij bent.

 

Hygiëneregels

Hygiëne maatregelen blijven belangrijk omdat corona niet weg is. Houd deze dan ook in acht om jezelf en de cliënten te beschermen.

  • Was regelmatig je handen.
  • Hoest en nies in je elleboog.
  • Zet ramen open en zorg voor frisse lucht.
  • Blijf thuis bij klachten en doe een (zelf)test.
  • Haal je vaccinatie, boosterprik of herhaalprik.

 

Hou rekening met elkaar

  • Hou afstand als de client daar om vraagt.
  • Respecteer elkaars keuzes. Bijvoorbeeld als iemand een mondkapje draagt waar dat niet hoeft.

 

Vragen

Mocht je vragen hebben, neem dan contact op met je zorgcoördinator.

 

Met vriendelijke groet,

 

Hein & Ted

Directie Acteon Thuiszorg B.V.

Vaccineren | Acteon Thuiszorg

2-3-2021

Vanaf deze week mogen zorgmedewerkers van Acteon Thuiszorg zich laten vaccineren tegen corona! Hier zijn wij erg blij mee omdat we werken met kwetsbare groepen. Natuurlijk blijven we daarnaast volgens de richtlijnen van het RIVM werken.

De zorgbonus is uitgekeerd | Acteon Thuiszorg

8-1-2021

Inmiddels hebben bijna alle huishoudelijk medewerkers van Acteon Thuiszorg de zorgbonus van de overheid gekregen. Dit is gepaard gegaan met veel onduidelijkheid en onzekerheid omdat er nogal veel verschil zat in de boodschap en de uitvoering vanuit de overheid. Het is de zorgmedewerkers (en dus ook de huishoudelijke zorgmedewerkers) in  ieder geval van harte gegund.

Update coronavirus | Acteon Thuiszorg

15-12-2020

Beste cliënten en zorgverleners,

 

Aanleiding

Gisteravond zijn er strengere maatregelen afgekondigd om het aantal besmettingen te laten dalen. Met de feestdagen in het vooruitzicht is dit vervelend maar helaas wel noodzakelijk. Het aantal besmettingen is simpelweg te snel opgelopen.

Het openbare leven zal voor een groot deel stil komen te liggen en enkel de essentiële beroepen kunnen “gewoon” doorgaan. De zorg is daar uiteraard een belangrijke schakel in en de huishoudelijke zorg maakt daar een belangrijk onderdeel van uit. Bij de eerste lockdown hebben we al gemerkt welke rol medewerkers kunnen spelen in het deze moeilijke tijd. Ze zijn een aanspreekpunt voor eenzame mensen en de ogen en oren achter de voordeur. Ook deze keer kunnen we flexibel zijn in het leveren van onze zorg. Als boodschappen belangrijker zijn dan het op orde maken van de zolder dan kunnen we die keuze maken. Als er signalen zijn dat het niet goed gaat, overleg dan met onze planners of zorgcoördinatoren. Wij kunnen dan in actie komen waar nodig en kunnen de juiste instanties inschakelen.

In de praktijk verandert er voor de huishoudelijke ondersteuning eigenlijk weinig. Belangrijkste is natuurlijk dat we veilig blijven werken en dus anderhalve meter afstand houden. Ook het toepassen van de andere hygiëneregels blijft van belang evenals het gebruik een mondkapje daar waar nodig. Mochten we ergens anders mee kunnen ondersteunen dan horen wij dit graag.

 

Richtlijnen RIVM voor zorgpersoneel binnen de WMO

Acteon Thuiszorg houdt zich aan de volgende richtlijnen zoals opgesteld door het RIVM voor zorgpersoneel. Bij Corona achtige klachten zoals verkoudheid en/of hoesten in combinatie met hoofdpijn/of smaakverlies blijven zorgmedewerkers thuis en gaan niet naar de client;

Houd u aan de algemene hygiënevoorschriften, zoals:

    • toepassen handhygiëne;
    • geen handen geven;
    • hoesten en niezen in de elleboog;
    • papieren zakdoekjes gebruiken.
    • Houd 1,5 meter afstand

Medewerkers die het vermoeden van besmetting hebben, melden dit bij de huisarts en de leidinggevende. Zij volgen het advies om niet te mogen werken op.

 

In de praktijk

Wel zijn er natuurlijk de nodige praktische situaties waarin de cliënten, de zorgverleners of Acteon Thuiszorg hier anders mee om kunnen of moeten gaan.

  • Cliënten willen zelf geen zorg omdat ze geen risico willen lopen voor zichzelf of hun omgeving. Dit is zeer begrijpelijk. Wilt u dit aan ons doorgeven? Bij voorkeur via de mail op info@acteonthuiszorg.nl.
  • Medewerkers hebben geen mogelijkheid tot opvang van de kinderen. Aangezien wij daar geen invloed op hebben, gaan we hier begripvol mee om en kan verlof worden opgenomen waar noodzakelijk.
  • Medewerkers voelen zich niet veilig voor anderen of voor zichzelf om nu aan het werk te gaan. Hier gaan we begripvol mee om en men kan verlof hiervoor opnemen.
  • Cliënten of medewerkers of hun directe omgeving behoren tot een risicogroep en willen daarom ieder risico vermijden. Hier gaan we begripvol mee om en men kan hier verlof hiervoor opnemen.

 

Beschermingsmiddelen

Deze zijn inmiddels ruimschoots beschikbaar en ieder die dat wil kan of heeft een mondkapje van Acteon Thuiszorg gekregen. Daar waar er extra behoefte is graag aan ons laten weten, dan gaan we daar actie op ondernemen

 

Gevolgen

Het is begrijpelijk dat er in deze situatie planningen besproken dienen te worden. Door minder capaciteit op kantoor kan hierdoor een wachtrij ontstaan. Een oplossing is om ons te mailen via info@acteonthuiszorg.nl. Wij hopen op uw begrip in deze tijden en wij zullen ons uiterste best doen om alles in goede banen te leiden. Zeker omdat de vakantieplanning ook begint kan de planning er anders uit zien dan gebruikelijk. We zullen dit met elkaar zo veel mogelijk in goede banen leiden.

Hoe dan ook hoop ik toch vooral dat iedereen gezonde dagen mag beleven met de nodige aandacht voor elkaar!

 

Met vriendelijke groet,

Hein Wiekart

Algemeen directeur

Website werken bij Acteon Thuiszorg | Nieuw | Acteon Thuiszorg

1-7-2020

Onze nieuwe website Werken bij Acteon Thuiszorg is per vandaag online!

 

Acteon Thuiszorg blijft groeien en hierdoor hebben we ook meer vacatures open staan.

Daarom is het tijd om speciaal voor sollicitanten een website te maken.

Neem snel een kijkje op www.werkenbijacteonthuiszorg.nl !

Hierin kan je overzichtelijk zien welke vacatures in welke regio’s open staan.

Update coronavirus | Acteon Thuiszorg

19-5-2020

Beste cliënten en zorgverleners,

Inmiddels worden de richtlijnen versoepelt en gaat het “normale” leven steeds meer terugkeren. Ook worden testen voor personeel, meer en meer beschikbaar. Voor de meest actuele stand van zaken kun u contact opnemen met uw zorgcoördinator. Voor de huishoudelijke hulp blijft gelden dat er anderhalve meter afstand moet worden gehouden en dat de zorg uitstelbaar is. Beschermmiddelen worden daarom in principe niet ter beschikking gesteld, maar is in speciale gevallen wel mogelijk. Belangrijkste blijft dus het afstand bewaren en uiteraard de andere richtlijnen zoals deze door het RIVM worden gegeven

 

Richtlijnen RIVM voor zorgpersoneel binnen de WMO

Acteon Thuiszorg houdt zich aan de volgende richtlijnen zoals opgesteld door het RIVM voor zorgpersoneel. Bij Corana achtige klachten zoals verkoudheid en/of hoesten in combinatie met hoofdpijn/of smaakverlies blijven zorgmedewerkers thuis en gaan niet naar de client;

Houd u aan de algemene hygiënevoorschriften, zoals:

    • toepassen handhygiëne;
    • geen handen geven;
    • hoesten en niezen in de elleboog;
    • papieren zakdoekjes gebruiken.
    • Houd 1,5 meter afstand

Medewerkers die het vermoeden van besmetting hebben, melden dit bij de huisarts en de leidinggevende. Zij volgen het advies om niet te mogen werken op.

 

In de praktijk

Wel zijn er natuurlijk de nodige praktische situaties waarin de cliënten, de zorgverleners of Acteon Thuiszorg hier anders mee om kunnen of moeten gaan.

  • Cliënten willen zelf geen zorg omdat ze geen risico willen lopen voor zichzelf of hun omgeving. Dit is zeer begrijpelijk. Wilt u dit aan ons doorgeven? Bij voorkeur via de mail op info@acteonthuiszorg.nl.
  • Medewerkers hebben geen mogelijkheid tot opvang van de kinderen. Aangezien wij daar geen invloed op hebben, gaan we hier begripvol mee om kan verlof worden opgenomen waar noodzakelijk.
  • Medewerkers voelen zich niet veilig voor anderen of voor zichzelf om nu aan het werk te gaan. Hier gaan we begripvol mee om en men kan verlof hiervoor opnemen.
  • Cliënten of medewerkers of hun directe omgeving behoren tot een risicogroep en willen daarom ieder risico vermijden. Hier gaan we begripvol mee om en men kan hier verlof hiervoor opnemen.

 

Beschermingsmiddelen

Deze zijn schaars en worden enkel ter beschikking gesteld aan de meest dringende gevallen binnen ziekenhuizen en medisch zorgpersoneel. Huishoudelijke hulp valt hier niet onder. Voor onze medewerkers welke graag wegwerphandschoenen willen gebruiken als extra bescherming naast de 1,5 meter afstand zal Acteon de kosten vergoeden.

 

Gevolgen

Het is begrijpelijk dat er in deze situatie planningen besproken dienen te worden. Door minder capaciteit op kantoor kan hierdoor een wachtrij ontstaan. Een oplossing is om ons te mailen via info@acteonthuiszorg.nl. Wij hopen op uw begrip in deze tijden en wij zullen ons uiterste best doen om alles in goede banen te leiden.

Met vriendelijke groet,

Hein Wiekart

Algemeen directeur

Update coronavirus | Acteon Thuiszorg

1-4-2020

Beste cliënten en zorgverleners,

Gisteren is bekend geworden dat de maatregelen om het coronavirus zo veel mogelijk te beperken, verlengd gaan worden tot minimaal 28 april.

Conform de richtlijnen van het RIVM voor het zorgpersoneel buiten de ziekenhuizen zijn er een aantal maatregelen aangepast. Deze zullen opgevolgd worden door werknemers van Acteon Thuiszorg.

 

Richtlijnen

  • Acteon Thuiszorg houdt zich aan de volgende richtlijnen zoals opgesteld door het RIVM voor zorgpersoneel.
    • Bij verkoudheid en/of hoesten in combinatie met koorts blijven zorgmedewerkers thuis en gaan niet naar de klant;
    • Bij alleen verkoudheid en/of hoesten kan een gepland zorgmoment in overleg met de cliënt wel of niet doorgaan.
  • Alle medewerkers volgen het hygiëne protocol dat bestaat uit:
    • Houd minimaal 1,5 meter afstand van elkaar;
    • Geen handen schudden;
    • Regelmatig handen wassen en papieren handdoekjes gebruiken;
    • Hoest en/of nies in de binnenkant van de elleboog;
    • Gebruik papieren zakdoekjes (na gebruik direct weggooien).
  • Medewerkers die het vermoeden van besmetting hebben, melden dit bij de huisarts en de leidinggevende. Zij volgen het advies om niet te mogen werken op. Vanaf maandag zou er meer capaciteit beschikbaar moeten zijn voor het testen van medewerkers in de thuiszorg. Zodra hier meer over bekend is zullen we daarover met de medewerkers communiceren.

 

In de praktijk

Wel zijn er natuurlijk de nodige praktische situaties waarin de cliënten, de zorgverleners of Acteon Thuiszorg hier anders mee om kunnen of moeten gaan.

  • Cliënten willen zelf geen zorg omdat ze geen risico willen lopen voor zichzelf of hun omgeving. Dit is zeer begrijpelijk. Wilt u dit aan ons doorgeven? Bij voorkeur via de mail op info@acteonthuiszorg.nl.
  • Medewerkers hebben geen mogelijkheid tot opvang van de kinderen. Aangezien wij daar geen invloed op hebben, gaan we hier begripvol mee om kan verlof worden opgenomen waar noodzakelijk.
  • Medewerkers voelen zich niet veilig voor anderen of voor zichzelf om nu aan het werk te gaan. Hier gaan we begripvol mee om en men kan verlof hiervoor opnemen.
  • Cliënten of medewerkers of hun directe omgeving behoren tot een risicogroep en willen daarom ieder risico vermijden. Hier gaan we begripvol mee om en men kan hier verlof hiervoor opnemen.

 

Beschermingsmiddelen

Deze zijn bijzonder schaars en worden enkel ter beschikking gesteld aan de meest dringende gevallen binnen ziekenhuizen en medisch zorgpersoneel. Huishoudelijke hulp valt hier niet onder. Voor onze medewerkers welke graag wegwerphandschoenen willen gebruiken als extra bescherming naast de 1,5 meter afstand zal Acteon de kosten vergoeden.

 

Gevolgen

Het is begrijpelijk dat er in deze situatie planningen besproken dienen te worden. Door minder capaciteit op kantoor kan hierdoor een wachtrij ontstaan. Een oplossing is om ons te mailen via info@acteonthuiszorg.nl. Wij hopen op uw begrip in deze tijden en wij zullen ons uiterste best doen om alles in goede banen te leiden.

 

Met vriendelijke groet,

Hein Wiekart

Algemeen directeur

Update coronavirus | Acteon Thuiszorg

16-3-2020

Beste cliënten en zorgverleners,

Inmiddels zijn er vergaande maatregelen getroffen om de verdere verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te beperken.

 

Zorg gaat door

Ook Acteon Thuiszorg heeft hiermee te maken. Formeel vallen we onder de vitale beroepen (zorg) en dient het werk, zoveel als redelijkerwijs mogelijk is, door te gaan. Aangezien we geen medische thuiszorg verlenen is er geen absolute noodzaak om de zorg in alle gevallen door te laten gaan. Daarom kunnen en willen we er vooral pragmatisch mee om gaan.

 

Richtlijnen

  • Acteon Thuiszorg houdt zich aan de volgende richtlijnen zoals opgesteld door het RIVM voor zorgpersoneel.
    • Bij verkoudheid en/of hoesten in combinatie met koorts blijven zorgmedewerkers thuis en gaan niet naar de klant;
    • Bij alleen verkoudheid en/of hoesten kan een gepland zorgmoment in principe doorgaan.
  • Alle medewerkers volgen het hygiëne protocol dat bestaat uit:
    • Geen handen schudden;
    • Regelmatig handen wassen en papieren handdoekjes gebruiken;
    • Hoest en/of nies in de binnenkant van de elleboog;
    • Gebruik papieren zakdoekjes (na gebruik direct weggooien).
  • Alle niet dringende overleggen zijn afgelast.
  • Medewerkers die het vermoeden van besmetting hebben, melden dit bij de huisarts en de leidinggevende. Zij volgen het advies om wel of niet te mogen werken op.

 

In de praktijk

Wel zijn er natuurlijk de nodige praktische situaties waarin de cliënten, de zorgverleners of Acteon Thuiszorg hier anders mee om kunnen of moeten gaan.

  • Cliënten willen zelf geen zorg omdat ze geen risico willen lopen voor zichzelf of hun omgeving. Dit is zeer begrijpelijk. Wilt u dit aan ons doorgeven? Bij voorkeur via de mail op info@acteonthuiszorg.nl.
  • Medewerkers hebben geen mogelijkheid tot opvang van de kinderen. Aangezien wij daar geen invloed op hebben, gaan we hier begripvol mee om kan verlof worden opgenomen waar noodzakelijk.
  • Medewerkers voelen zich niet veilig voor anderen of voor zichzelf om nu aan het werk te gaan. Hier gaan we begripvol mee om en men kan verlof hiervoor opnemen.
  • Cliënten of medewerkers of hun directe omgeving behoren tot een risicogroep en willen daarom ieder risico vermijden. Hier gaan we begripvol mee om en men kan hier verlof hiervoor opnemen.

 

Gevolgen

Dit alles zal behoorlijk veel gevolgen hebben voor de planning. We zullen zo veel als mogelijk de zorg aanpassen naar de behoefte maar zullen ongetwijfeld ook tegen de nodige uitdagingen aanlopen i.v.m. verminderde capaciteit. Wij hopen dan op het nodige begrip voor deze speciale omstandigheden en zullen ons uiterste best doen alles in goede banen te leiden.

 

Met vriendelijke groet,

Hein Wiekart

Algemeen directeur

Acteon Thuiszorg is sponsor van de Voedselbank

2-1-2020

Vanaf 1-1-2020 zijn we als Acteon Thuiszorg sponsor van de Voedselbank. De Voedselbank geeft mensen (maximaal 2 jaar) een steuntje in de rug om ze de ruimte te geven hun problemen op te lossen. Helaas heel noodzakelijk in ons rijke land. Mensen en gezinnen wordt enkel ondersteund als men zelf weer alles op de rit wil en kan krijgen. Meehelpen aan een sociale wereld waarbij de eigen verantwoordelijkheid wordt gestimuleerd, past enorm goed bij onze dienstverlening. Daarom hebben we besloten dit goede doel voor meerdere jaren te steunen. Ook het personeelsuitje van Acteon Thuiszorg was vorig jaar bij de Voedselbank. Meehelpen met het maken van voedselpakketten. Enorm leuk om te doen, te helpen en de solidariteit van deze club in “het echt” te zien.

Acteon thuiszorgers lopen mee tijdens de vierdaagse!

9-7-2019

Een van onze zorgcoordinatoren Stefanie zal net als 11 andere collega’s meelopen met de vierdaagse. Stefanie zal de kijker elke dag meenemen op pad. Onderweg spreekt ze collega’s en cliënten om hun ervaringen over Acteon Thuiszorg te delen. Acteon Thuiszorg loopt mee, kijk jij mee? Via LinkedIn zijn alle vlogs te volgen.

Verlenging en uitbreiding

20-4-2019

In de gemeentes Wijchen, Berg en Dal, Druten en Heumen zijn wij opnieuw gecontracteerd! Heel fijn om ook de komende tijd als zorgaanbieder verder te kunnen gaan. Daarnaast hebben wij ook per 1-4-2019 een contract met de gemeente Uden afgesloten.

Vakantiekrachten gezocht!

28-3-2019

De zomer lijkt nog ver weg, maar Acteon Thuiszorg is al begonnen met de nodige voorbereidingen. Wij zijn op zoek naar enthousiaste vakantiekrachten die in de zomer onze vaste krachten willen vervangen. Meer informatie lees je onder het kopje vacatures. Ken jij iemand? Of ben je zelf geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag je sollicitatiebrief en CV. Je mag dit mailen naar werken@acteonthuiszorg.nl

Solliciteren bij Acteon Thuiszorg?

26-2-2019

Je kunt heel makkelijk bij Acteon Thuiszorg solliciteren. Je hoeft geen mail en cv op te stellen. We hebben op onze website een sollicitatieformulier. Je hoeft nog geen 10 vragen te beantwoorden. Klik op verzenden en je bent klaar!

Dit komt goed uit want we zijn op zoek naar huishoudelijke hulpen in verschillende plaatsen: Nijmegen, Wijchen, Tilburg, Gilze-Rijen, Moergestel, Beuningen, Beek-Ubbergen, Druten, Malden, Molenhoek, Asten, Deurne, Sint-Anthonis, Boxmeer, Gemert en Oss.

We zien je sollicitatie via ons sollicitatieformulier tegemoet!

Acteon  Thuiszorg opent kantoor in Tilburg!

31-1-2019

Vanaf morgen hebben we een eigen kantoor in Tilburg !!! Aangezien we steeds meer medewerkers en cliënten hebben in de Regio Tilburg was er duidelijk de behoefte aan een eigen werkplek op locatie. Vanaf 1 februari kunnen jullie ons vinden aan de Hart van Brabantlaan 12-14 in het centrum van Tilburg. Telefoonnummer verandert niet (013-750 61 00) en de cheques kunnen voortaan ook daar worden ingeleverd. We blijven efficiënt dus eerst een afspraak maken voordat je langskomt omdat we er niet altijd zijn.

Deze maand krijgen Acteon Thuiszorg medewerkers 4% loonsverhoging

1-10-2018

Acteon Thuiszorg betaald sinds 1-4-2018 al uit via de nieuwe CAO schaal: Hulp bij het Huishouden. Daar komt deze maand nog eens 4% loonsverhoging bovenop!

Beste (nieuwe) Acteon medewerkers,

26-6-2018

Na het faillissement van Verian is het een roerige periode geweest voor vele medewerkers en cliënten. Inmiddels zijn er al zo’n 150 medewerkers gestart bij Acteon Thuiszorg. Hierdoor hebben deze medewerkers en cliënten duidelijkheid en zekerheid gekregen voor hun baan en hun zorg. We zijn verheugd dat jullie ons het vertrouwen hebben gegeven dat we er samen iets moois van gaan maken in de toekomst. Jullie behoud van baan en arbeidsvoorwaarden, de cliënten hun bekende zorgverlener en wij een boel nieuwe collega’s waar we mee samen gaan werken. We hebben vertrouwen in onze gezamelijke toekomst en heten jullie van harte welkom !!

Met vriendelijke groet,

Hein Wiekart

Algemeen directeur

Aan de zorgverleners van Verian,

30-05-2018

Aan de zorgverleners van Verian, Ben jij zorgverlener van Verian en wil je bij je cliënten blijven werken via Acteon Thuiszorg? Dit kan!

Welke voorwaarden?
Zorgverleners van Verian zijn welkom bij Acteon Thuiszorg om over te komen samen met hun huidige cliënten. Acteon Thuiszorg garandeert dezelfde arbeidsvoorwaarden in uren, salaris en dienstjaren. Per 1-4-2018 hanteert Acteon Thuiszorg de nieuwe verbeterde CAO schaal: Hulp bij het Huishouden.

Welke cliënten?
Acteon Thuiszorg draagt zorg voor het behouden van de bestaande koppeltjes cliënt en zorgverlener.

Hoe?
Acteon Thuiszorg organiseert informatiebijeenkomsten. Hierin wordt informatie gegeven over wat Acteon Thuiszorg kan bieden voor Verian zorgverleners. Schrijf je bij voorkeur in voor één van de bijeenkomsten via info@acteonthuiszorg.nl. Je kunt kiezen uit verschillende data, plaatsen en tijdstippen:

Groesbeek
Cultureel Centrum De Mallemolen Kloosterstraat 11 6562 AT Groesbeek
Dinsdag 5-6-2018 16:00 uur of 18:00 uur

Nijmegen
thiemeloods Leemptstraat 34 6512 EN Nijmegen
Woensdag 6-6-2018 16:00 uur of 18:00 uur
Maandag 11-6-2018 16:00 uur of 18:00 uur
Dinsdag 12-6-2018 17:00 uur

Wijchen
Verploegen Party- en Congrescentrum Woeziksestraat 100 6604 CM Wijchen
Donderdag 7-6-2018 16:00 uur of 18:00 uur

Druten
D’n Bogerd Van Heemstraweg 53 6651 KH Druten
Woensdag 13-6-2018 16:00 uur of 18.00 uur

Overtuigd?
Mocht je al weten dat je bij Acteon Thuiszorg aan de slag wilt? Neem dan alvast de volgende spullen mee naar de bijeenkomst:
• Kopie ID
• Kopie laatste salarisstrook
• Kopie laatste arbeidsovereenkomst Verian
• Overzicht van de cliënten waar je nu werkt (naam, adres, werkdag en tijd)
• Ingevuld loonheffing formulier

Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je ons vanaf 8.30 uur tot 17.00 uur bereiken op 024-3651630. Natuurlijk mag je ook mailen naar info@acteonthuiszorg.nl.

Vakantiekrachten gezocht!

7-3-2018

De zomer lijkt nog ver weg, maar Acteon Thuiszorg is al begonnen met de nodige voorbereidingen. Wij zijn op zoek naar enthousiaste vakantiekrachten die in de zomer onze vaste krachten willen vervangen. Meer informatie lees je onder het kopje vacatures. Ken jij iemand? Of ben je zelf geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag je sollicitatiebrief en CV. Je mag dit mailen naar werken@acteonthuiszorg.nl

Cuijk, Grave, Mill & St Hubert

9-1-2018

Vanaf 1 januari 2018 heeft Acteon Thuiszorg een nieuwe samenwerkingsovereenkomst met een aantal nieuwe gemeentes. Het gaat om de 3 gemeentes Cuijk, Grave, Mill & St Hubert.

Zorgcollectief

3-12-2017

Ook dit jaar Acteon Thusizorg haar medewerkers een korting aanbieden op de zorgverzekering. Dit loopt via een collectief en is heel gemakkelijk geregeld via een speciaal ingerichte webpagina. Je kunt de pagina vinden op https://acteon.bedrijfsvergelijker.nl of op onze eigen website. Er is een ruime keuze zodat er altijd iets is voor jouw specifieke situatie.

Acteon Thuiszorg is verhuisd

7-7-2017

Helaas moest er afscheid genomen worden genomen van de Einsteinstraat.  Per 7-7-2017 is het hoofdkantoor van Acteon Thuiszorg gevestigd in hartje Nijmegen. Ons nieuwe adres is Keizer Karelplein 32 L.

Acteon zoekt vakantiekrachten

4-7-2017

Vakantiekrachten
We kunnen nog wel wat extra vakantiekrachten gebruiken. Dus: kent u iemand die van aanpakken weet en ons in de zomer wil komen versterken? Dan kan zij of hij  zich melden via werken@acteonthuiszorg.nl.

De gemeente Nijmegen start met resultaatgericht werken

31-5-2016

De gemeente Nijmegen start per 1 juni met de nieuwe werkwijze: resultaat gericht werken. Resultaat gericht werken betekent dat er geïndiceerd wordt op taken en niet meer op vaste uren. Nieuwe indicaties en herindicaties zullen per 1 juni via resultaat gericht werken worden geïndiceerd.  Het doel is om alle lopende indicaties om te zetten voor 1 januari 2017. Extra informatie is te lezen in de brochure die hieronder is toegevoegd of via de site van de gemeente Nijmegen https://www.nijmegen.nl/

Vanaf 1 december gaat men in de gemeente Beuningen over naar een algemene voorziening

16-11-2016

Vanaf 1 december wordt het PGB voor de huishoudelijke hulp omgezet in een indicatie voor een algemene voorziening en of u in aanmerking komt voor deze algemene voorziening. De gemeente heeft u geïnformeerd welke veranderingen dit met zich meebrengt. Indien U uw huidige hulp wil behouden dan kunnen zij in dienst treden bij Acteon Thuiszorg. Wij regelen dit graag voor u, met of zonder uw huidige hulp.  U kunt contact opnemen met ons kantoor in Nijmegen op 024- 3651630 en vragen naar Erwin van Buren (tussen 08:30 en 14:30) om alles makkelijk in te regelen.

Cliënten welke overgaan naar de algemene voorziening

Vanaf 1 december gaan de meeste cliënten in Beuningen over naar een algemene voorziening. Acteon gaat voor alle huidige cliënten 2,5 uur per week inplannen. Indien u hier van af wilt wijken kunt u contact opnemen met ons kantoor in Nijmegen op 024- 3651630 en vragen naar Erwin van Buren (tussen 08:30 en 14:30) om alles makkelijk in te regelen.

Voor extra informatie verwijzen wij u door naar de site van de gemeente Beuningen via https://www.beuningen.nl/Wonen_leven/Zorg_in_Beuningen.